گذر لاجورد

جایی که بین آبی ها و سبز های دلت گم می شوی در این بین شاید خودت را یافتی !

گذر لاجورد

جایی که بین آبی ها و سبز های دلت گم می شوی در این بین شاید خودت را یافتی !

مهربان من

چهارشنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۳، ۰۹:۳۲ ب.ظ

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۸/۲۱
لاجورد ...

نظرات  (۵)

سلام . بسیار عالی ، اگر دوست داشته باشید .، شما رو جزو لینک های وب خودم بکم.  وبلاگ من fdm74.blogfa.com 
۲۶ آذر ۹۳ ، ۱۹:۴۴ نگین قادری
با سلام
دوست عزیز اگه دنبال سایتی مناسب جهت تبادل لینک می گردی حتما به آدرس زیر سر بزنید:

سلام
دیدم کلیپ و انیمیشنتونو
خیلی قشنگ بودن :-*
البته حسمو حضوری گفتم بهتون :-D
خدا بهتون خیر و سعادت دنیا و آخرت بده ان شا‌‌ء الله
ان شاء الله در عرصه های بزرگتر شاهد حضورتون باشیم :-) 
سلام.من شما رو اینک کردم .اگه خواستید لینکم کنید.
۰۲ دی ۹۳ ، ۲۱:۰۶ بوی زندگی
عاااااااااااااااااااااااالییییییییییییییییییی بوووووود. liiiiiiiiiiiiike

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی